Bli betre i e-sport, og får du ein aktiv kvardag med klatring, styrketrening og andre idrettar. Vi jobbar saman for å bli betre ved bruk av analyse, coaching og kommunikasjon.

Vil du utvikle deg sjølv som e-sportutøvar? Det tek tid og målretta innsats.  E-sport har blitt stort dei siste åra, og er ein naturleg del av ungdom sin kvardag. Her kan du kan kombinere å utvikle deg innanfor e-sport, samtidig som du har eit aktivt liv.  Vi skal drive idrett og leik, og vi skal trene både i treningsstudio, gymsal og ute. Nemnte vi unike naturforhold?

Linja vil ha hovudfokus på CS og Valorant, og vi vil konsentrere oss om ferdigheiter som er nyttige for alle FPS-spel. På linja vil vi hente inn personar med spisskompetanse i ulike spel for at du skal få ekstra gode inputs.

E-sport Aktiv er e-sport pluss aktivitet

Sunnfjord Folkehøgskole har en lang tradisjon som en idrettsskule. Her på E-sport aktiv vil vi bygge vidare på denne gode tradisjonen. Ved å fokusere på lagbygging og individuelle ferdigheiter, er ambisjonsnivået at du skal bli betre både som enkeltperson og som lagspelar.

På E-Sport Aktiv brukar vi både gymsal og treningsstudioet i undervisninga. Vi ser i større og større grad at fysisk trening i E-Sport virkar prestasjonsfremjande for utøvarane. På treningsstudiet vil du få hjelp til å lage eit program som passar til deg.

Studietur til utlandet!

Denne linja er for alle som har interesse og lidenskap for E-sport. Vi ønskjer alle velkommen, uavhengig av nivå. Det viktigaste er at du er motivert til å bli betre og lyst til å utfordre deg sjølv.

Dette vil du lære

• Ferdigheiter i CS og Valorant
  • Kostholds- og treningslære
  • Variert trening og idrett
  • Eit år med utfordringar og meistring

Våre forventninger til deg

At du er disiplinert i forhold til e-sportutøving. Du trenar når du skal og koplar ut når du skal. Du forstår at det krevest innsats og struktur for å bli god i e-sport. Du forstår også at livet består av andre ting og at vi må trene for å prestere godt. Du trivest med å drive allsidige fysiske aktivitetar utan konkurransepress.

Lars E Skadal

lærar E-sport Aktiv

Lars har konkurrert i landstoppen i CS:GO, og var aktiv utøvar i fleire år. Også drive mykje med fleire FPSar som Valorant, Overwatch og PUBG på høgt nivå. Han har konkurrert på øverste nivå ligaer som Telialigaen og Altibox ligaen. Les meir om Lars her.

Epost: lars.e.skadal@gmail.com

Fra kr 74 300,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 74 300,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 74 300,-
(14 860,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Dette utstyret får du låne av skolen

• Tilgang til ein komplett streaming-pc
  • Gamingdesk
  • Gamingstol
  • Fiber med kabla tilkopling
  • Treningssenter

Dette utstyret må du stille med selv

• Egen PC
  • Headset, tastatur og mus etc.

Vi har god erfaring med å legge til rette for deg med funksjonsnedsetting eller kronisk sjukdom. Det kan vere rullestolbrukarar, mage/tarmsjukdommar og elevar innanfor autismespekteret.

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Frå bloggen

Her er de nye folkehøgskolelinjene

Les hvilke helt nye linjer du kan søke på skoleåret 2024/2025.

Les meir på bloggen ▷

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar denne

Volleyball, vår 2025

Filmskuespiller halvår, vår 2025