Helse & Trening, haust 2024

Søk på linja

På Helse & Trening skal vi ha det kjekt med varierte treningsformer - både utandørs, i gymsal og på treningsstudio! Du vil lære om fysisk og psykisk helse, ernæring og velvære - med fysisk aktivitet s

På Helse & Trening vil du få prøve ut mange forskjellige treningsformer og aktivitetar. I kvardagane vekslar vi mellom tradisjonell styrke- og kondisjonstrening, ulike idrettar, og variert helseretta undervisning. Vestlandet er eit eldorado for utandørs aktivitetar, så på hausten og våren forsøker vi å nytte oss mest mogleg av det. I tillegg til dei kvardagslege treningane, vil du for eksempel få spektakulære opplevingar som å surfe i Hoddevika, klatre Via Ferrata i Loen, stisykle på Geilo, og padle elvekajakk i Jølstra.

I tillegg har skulen eigen gymsal og treningsstudio, samt tilgang til Førde klatresenter, som vi nytter oss mykje av når det freistar mindre å vere ute. Dette er fasilitetar som òg er tilgjengelege for deg på fritida. Parallelt med varierte aktivitetar, vil du få lære meir om helse og velvære, både gjennom undervisning, studieturar, workshops og avspenningsteknikkar som meditasjon og mindfulness. Alt i eit trygt og positivt miljø, kor du vil knytte sterke band og få venner for livet!

Vårt mål er at du skal oppleve trenings- og idrettsglede, meistring og fellesskap. Vi trur på fellesskapet som ein helsefremmande arena, og vil gjere vårt ytterste for at du skal få oppleve det hos oss!

Studieturen går til Sri Lanka. Les meir om den lenger nede.

Du treng ingen spesielle forkunnskapar eller ferdigheiter for å søke på Helse & Trening. Dette er linja for deg som er lysten på å dyrke fellesskap og vennskap med andre gjennom variert trening, idret

Dette vil du lære

· Fjelltur

· Padeltennis

Våre forventninger til deg

Du er open for mange ulike aktivitetar og idrettar. Du likar å trene og å vere i aktivitet. Du ynskjer å lære om fysisk og psykisk helse, og om menneskekroppens mange fantastiske funksjonar. Du tek deg sjølv ikkje alt for høgtideleg, men er nysgjerrig og open. Du er positiv og eventyrlysten, og ser verdien av fellesskap.

Oddmund Varem Aardal

lærar Helse & Trening

Fra kr 59 600,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 59 600,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 59 600,-
(11 920,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Tar legg til rett for alle og tek omsyn skadar og andre utfordringar.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Frå bloggen

- Anbefaler virkelig et halvt år på folkehøgskole om du ikke vet hva du skal etter jul

Da andre planer gikk i vasken søkte Theodor halvtårskurs på folkehøgskole. – En gull mulighet om du har valgt feil eller ikke helt vet hva ...

Les meir på bloggen ▷

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Klassisk slagverk (Halvårskurs)

Toneheim Folkehøgskole
Halvårskurs høstFrilynt