Få katalogen for alle folkehøgskolene gratis tilsendt

Vurderer du folkehøgskole til neste år? Skaff deg folkehøgskolekatalogen nå – med alt du lurer på om folkehøgskole og med oversikt over alle de norske folkehøgskolene. Vi sender den til deg gratis!

Bestill katalogen med informasjon om alle folkehøgskolene i dag.

Hvert år lages det en en felles katalog for alle folkehøgskolene. Linjetilbudet ved folkehøgskolene endrer seg hvert år fordi vi ønsker å tilby spennende og aktuelle linjer til enhver tid. Priser og faktaopplysninger er dermed også alltid oppdatert. Katalogen for neste skoleår er nå trykket ferdig. Du kan få den sendt hjem til deg, helt gratis. Bestill folkehøgskolekatalogen her.

I katalogen finner du informasjon om følgende:

Du får også oversikt over de nesten 900 linjene som de til  86 folkehøgskolene tilbyr. Her kan du sammenligne de ulike linjene innen hver kategori. Du kan også lese mer om hver enkelt folkehøgskole og hva de står for.

Musikk er et av fagene du kan velge på folkehøgskole. Foto: Manger folkehøgskule

Brosjyrer fra folkehøgskolene

Folkehøgskolekatalogen inneholder informasjon om alle norske folkehøgskoler og om alle linjene deres. Du kan også bestille brosjyrer for hver enkelt folkehøgskole. De fleste folkehøgskoler har en brosjyre med informasjon om akkurat deres skole. Her finner du informasjon om de ulike linjene ved skolen, samt praktisk informasjon om hvor skolen holder til og hvordan det ser ut på skolen. Brosjyrene inneholder også informasjon om hva slags profil skolen har og hva som skjer på skolen i løpet av et år.

Gå inn på brosjyrebestillingssiden vår. Der vil du få en oversikt over alle folkehøgskolene. Klikk på de skolene du ønsker brosjyre fra, så sender vi dem til deg – helt gratis.

Nå kan du søke folkehøgskole!

Mange nye linjer – og to nye folkehøgskoler

Folkehøgskolene fornyer seg hvert år. Det startes opp mange nye linjer, og flere av de gamle linjene har blitt endret og justert.

Neste skoleår starter to helt nye folkehøgskoler opp:

Det er sosialt å gå på folkehøgskole. Du blir kjent med folk fra hele Norge – og undervisningen er ikke digital! Foto: Grenland folkehøgskole

Søk tidlig – det lønner seg!

Folkehøgskolene har aldri vært så populære som det de er i dag. De fleste folkehøgskoler tar opp elevene etter når de har sendt inn søknaden. Det betyr at det kan lønne seg å søke tidlig.

Folkehøgskolene har ingen opptaksfrister, men tar opp helt til linjene og skolene er fulle. Mange linjer og skoler fylles tidlig opp og da lønner det seg å ha søkt tidlig.

Folkehøgskolene tar ikke opp elever før 15. november, men det betyr ikke at man ikke kan søke før dette. Tvertimot så er det mulig å søke allerede nå. Jo tidligere man søker, jo større kan sjansen være for at man får plass på drømmelinjen.

Bestill folkehøgskolekatalogen nå så sender vi den til deg gratis