Har du lyst til å oppleve gleda ved å flyte nedover fjellsidene i bunnløs puddersnø? Om vinteren er fjella i Sogndal eit skieldorado.

Når du kjem til Sogndal er det ski for alle pengane. Sogndal er eit eldorado for skikøyring. Gjennom vinteren vert du lommekjend i eitt av dei beste toppturområda i Noreg. Vi har fokus på sikkerheit og skredfare slik at vi kan nyte dei beste nedfartslinjene på ein god og sikker måte. I løpet av året vil du lære nok til å kunne reise på eventyr med ski på beina på eigahand både i inn- og utland. Men vi er ikkje bare opptatt av god skikøyring. Vi vil at du skal lære deg å ferdast trygt i fjellet. Vi held skredkurs, og vi bruker tid for å planlegge turar. Du vil lære bruk av kart, og kva du må gjere viss uforutsette ting skjer undervegs.

Velkommen til Sogndal!

Dette er linjen som passer for alle, både nybegynnere og erfaren som har lyst på et flott halvår med ski i fantastisk vestlandsnatur.

Dette vil du lære

• Toppturskurs vinter
  • Grunnleggande skredkurs
  • Vidergående(Alpint) skredkurs
  • Teknikkurs ski i Hemsedal
  • klatring
  • Introkurs surfing

Våre forventninger til deg

• Interessert i ski
  • Nysgjerrig
  • Ha eit ynskje om å vere aktiv og sosial

Måltider pr dag inkludert: 3

Studieturen på våren går nordover. Me kjem til å pakke bilane for å legge ut på eventyr. Forholda bestemmer vår endelege destinasjon.

På vegen stoppar vi kanskje i Sunnmørsalpane eller Romsdalen for å få med oss nokre av dei klassiske toppturane der. Som krydder på turen reiser vi kanskje til kysten og finner fram surfebrett.

Me vil køyre på leit etter den beste snøen og fineste bølgene som me kan finne i Noreg på denne to veker lange Roadtrip`en.

Hemsedal

Varighet: 3 dager

Måltider pr dag inkludert: 4

I veke 3 reiser heile skulen over fjellet til Hemsedal. Vi bur i botnen av bakken, heilt perfekt for "ski inn og ski ut". Heile 3 dagar får vi i bakken for å utvikle skiteknikken og lære nye triks. Elevane blir delt inn i små grupper etter nivå, der du kan velje mellom telemark og slalom/randonnè. Nokre av instruktørane er innleigde, men det er mange lærarar frå skulen som er med! Det er to økter på dagtid med instruksjon, mens resten av tiden kan du bruke på frikøyring.

På kveldane er det god middag og sosialt i samlingsstova.

Vårcruise på Sognefjorden

Varighet: 2 dager

Måltider pr dag inkludert: 3

Mot slutten av skuleåret reise me på ein todagers båtcruise på Sognefjorden. Me har heile båten for oss sjølv, og me seglar inn i majastetiske Aurlandsfjorden og Nærøyfjorden. I vakre Dyrdal, ei veglaus grend, overnattar me for natta. I denne grenda er det gode moglegheiter for uteaktivitetar og fjelltur for dei som ynskjer det. Me bur ombord i båten, i skulehuset, og for dei meir friluftsglade, i telt. På ettermiddagen lagar me grilmat på kaien og legg opp til sosialt samvær rundt bålet om kvelden. Neste dag går me i lang på nordsia av Nærøyfjorden for å gå langs den vakre postveg stien til Styvi. Her tek me lunsjen, som er grillmat, og for dei som er ekstra tøffe, er det moglegheit for å ta seg ein dukkert i fjorden.

Martin Buch Larsen

Linjelærar

Martin er den "dorske" bonden vår, meir tradisjonell enn nordmenn sjølv. Mellom sykling og ski går det i sau, økologisk gardsdrift og ullgensarar. Engasjement har denne karen i bøtter og spann av, han vik ikkje unna for å brøle for klima, sjå løysingar der andre sit fast og går alltid i eit forrykande tempo. Men han spelar gjerne gitar om du syng til, iført "martingensaren" alle vil ha.

Epost: martin@sogndal.fhs.no
Instagram: @martinbuchlarsen

Fra kr 69 700,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen
  • Studietur: Roadtrip og vårski i Noreg
    • Mat (3 måltider per dag)
Minimumspris for linja 69 700,-

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 69 700,-
(13 940,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Dette utstyret må du stille med selv

• Ryggsekk
  • Sovepose
  • Hodelykt
  • Kler til og vera i aktivitet ute og inne
  • Ullundertøy
  • Lue og vottar/hanskar
  • Termos
  • Kompass
  • Randonnéeski med binding m/gåfunsjon
  • Feller
  • Skihjelm
  • Skibriller
  • Snøspade
  • Søkestang
  • Skredsøker

Vi tilrettelegger for deg så godt vi kan og gjør justeringer i samråd med deg.Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpasninger, eller lurer på om vi kan tilrettelegge for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Frå bloggen

Byungdom strømmer til bygda for å gå på folkehøgskole

Storslått natur, fjell og fjord lokker. Det samme gjør lysten til å oppleve livet på bygda. Stadig flere byungdom flytter til mindre steder for å ...

Les meir på bloggen ▷

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar denne