Se ny folkehøgskoleserie på YouTube

Folkehøgskoleåret – Friluftsliv følger elever ved Alta folkehøgskole gjennom et helt skoleår. Fremover kan du se alle episodene på Folkehøgskolenes YouTube-kanal.

Er du nysgjerrig på hvordan hverdagen på en friluftslivlinje på folkehøgskole er? Nå kan du følge elever fra Alta folkehøgskole gjennom et skoleår.

David Kro Barlaup har laget serien, i samarbeid med Naturkanal1 og Folkehøgskolene, og alle seks episodene blir tilgjengelige i løpet av våren.

Under kan du se de to første episodene, som følger Arktis-klassen på tur til Svalbard.

Les også:

David (22) følger folkehøgskoleelever på tur i ny TV-serie

I løpet av turene har David også filmet flere videoer, der har lærer bort nyttige tips for alle som er interessert i å begynne med friluftsliv. Du kan se to av videoene under.

Les også:

10 ting til pakkelista på friluftslivslinjene