Musical Training Broadway

Send application

Do you want to become a better singer, a better dancer, a better actor? Do you want to know what a musical is all about? Then this is for you.

Musical Training Broadway is where you will learn what is needed to become a musical artist and what it takes to become a professional

Does this sound like something you would be up for? Welcome to apply

Mandatory: Yes

Price: Included in course price

Duration: 8-10 dager

Turen går til London og West End! Her får vi være med på workshops med de store West End stjernene, vi drar på besøker innsiden av teaterne og blir bedre kjent med byen. Vi holder oss aktive med trening og byvandring. Vi besøker musikalskoler og de som vil kan avlegge auditions og kanskje studere nettopp her i fremtiden. Men det viktigste av alt er at vi ser musikaler med de beste av de beste. Vi er på fem ulike musikaler og tre workshops. På workshops har vi én for sang, én for dans og én for skuespill. Disse er tilknyttet musikalene vi skal se og med skuespillere som spiller i musikalene på nåværende tidspunkt. Vi får stille spørsmål, lære scener, koreografi og sanginnstudering fra musikalene. I  tillegg blir vi kjent med de som spiller i musikalene når vi er der.  Det er en studietur der vi skal lære masse, men også bli motivert for å drive med musikaler videre.

Fellestur til Jotunheimen

Pris: Inkludert i linjepris

I begynnelsen av september reiser vi til Jotunheimen på bli kjent tur. Det blir mange turalternativer, noen går på lang tur over Besseggen, mens andre velger kortere turer i nærområdet.  Vi bor på Grønolen, som er en familiedrevet fjellgård. Her får vi nydelig frokost, kan smøre med oss en god matpakke, og får skikkelig god buffet når vi kommer tilbake etter tur.

Fellestur til Stockholm

Pris: Inkludert i linjepris

Hvert år tar skolen noen turer i både innland og utland. I oktober reiser alle elever og ansatte til Stockholm. Her får vi ulike kulturelle opplevelser. Noen aktiviteter er obligatoriske, og andre aktiviteter kan du velge selv. Musikal står som regel på planen, vi besøker Vasamuseet, vandrer i Gamla Stan og mye mer. Hver linje har en dag der de selv bestemmer hva de ønsker å gjøre. Hver dag finner vi ulike restauranter, hvor vi spiser enten lunsj eller middag. Det er opplegg hver dag, men du får også fri til å utforske byen på egenhånd.

We offer major subjects within these areas:

Psychology Pedagogy Leadership
Music Studio and Live
Fantasy
Competitive Instinct
Musical Exercise Broadway
China Korea and Japan studies
Music Ski Snowboard

Courses at the school

Send applicationAbout the schoolSchool web page