Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Eskild Trådstadkjølen Svendsen

Du får testet deg selv, dine evner og komfortsonen din så det synger, i trygge og gode omgivelser. Og du får garantert møte masse rare og nydelige mennesker. Kunne sagt at det er en opplevelse for livet, but that shit is way to basic!

Eskild Trådstadkjølen Svendsen
Harstad Folkehøgskole
Tomine Harket

Musikklinjene på Rønningen ga meg anledning til å jobbe med musikken min som ble sluppet raskt etter jeg var ferdig. Fantastiske lærere! Gled dere!

Tomine Harket
Rønningen folkehøgskole
Ingri Kathrin Bua

Det å gå på denne linja er helt magisk! En unik linje som gir deg masse av spenning, mestringsfølelse og glede. Et år hvor jeg har blitt bedre kjent med meg selv og hatt en utvikling, definitvt et år på GFHS jeg aldri kommer til å glemme.

Ingri Kathrin Bua
Grenland Folkehøgskole
Espen Mandal Nilsen

Med ny kunnskap og mer erfaring drar jeg nå ut i verden med bilen, klatreutstyret og fjellskoa, for å prøve å være like mye ute som de 70 dagene i telt og natur slik som på Klatring - BFV. For sånn går det når linja forandrer deg for alltid

Espen Mandal Nilsen
Folkehøgskolen Nord-Norge
Susanne Naas Bjørkely

Jeg har fått utfordret meg selv, har fått utfordre andre og vært med på så mange morsomme prosjekter. Black box har blitt som et hjem, og livet er perfekt når jeg er der sammen med den fantastiske teaterfamilien min. Jeg kommer til å savne det

Susanne Naas Bjørkely
Harstad Folkehøgskole
Isak A. Strandin

Det beste med å gå på Idrettsskolen er å alltid våkne opp til en variert hverdag. En hverdag fullpakket med fellesaktiviteter i form av spill, lek, konkurranser og mye annet morro! Det er lett å holde seg i aktivitet med de fantastiske fasilitetene

Isak A. Strandin
Idrettsskolen Numedal folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen