Would you like to learn coding, programming, and creating web applications?

The course is perfect for those who want to learn how to code, program, and develop web applications. If we aim to make the world better and greener, we need smart digital solutions. No prior knowledge is necessary, as we'll guide you through everything from start to finish. The bootcamp format is an intensive form of learning where, alongside a group of engaged students, you'll learn from an instructor who is an expert in the field. We will also focus on the many exciting ethical aspects of our digital development.

The topics cover a wide range of programming languages, design tools, and technological concepts.

Learning data handling, logistics, and server operations with the help of Node.js and SQL
Understanding collaboration, automation, and development with DevOps

In addition to the learning, you'll also receive internationally recognized certificates from W3Schools for the languages you learn with us.

You'll receive a total of 6x certificates throughout the program:

Certified HTML Developer
Certified CSS Developer

Certified Frontend Developer
Certified React.js Developer

Web Development Bootcamp Certificate of Completion

Take the first steps towards an exciting digital future!

Mandatory: Yes

Price: Included in course price

Meals included per day: 2

SJELEN REISER SAKTE.

Det sies at den beste måten å reise på er når selve reisen blir en del av målet.

Velkommen til en reise du ikke kan få noen andre steder enn på StUF! På en urban og grønn folkehøyskole blir dette et eventyr på skinner og en reise for minnebøkene. StUF vil reise ut for å fange sterke inntrykk og etterlate lave klimaavtrykk.

Her blir det møter med mennesker og inspirerende initiativer utenfor turiststrømmen. Du skal få oppleve gatefester og grønne stunt, spise sunt og besøke konserter. Du kan få være med på urban exploration (UrbEx) i forlatte soner og knytte bånd til interesante miljøer. På turen vil du få delta i grønne prosjekter i spennende byer.

Når du reiser får du muligheter til å forme og danne din personlighet gjennom impulser fra andre land og byer. Når du reiser sakte, får du observere endringer og oppleve mer. Da får vi tid til å bli oppdagere og finne steder og rom å utforske.

Med StUFs sakte reisemåter, eventyrlige steder og meningsfulle oppdrag får du være med på en helt unik oppdagelse- og dannelsesreise.  Dette er en måte du kan bevege deg på, og samtidig bli beveget av det du møter.

Send applicationAbout the schoolSchool web page