Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Erick Merkesdal

Det var, og er, det beste året jeg noen gang har hatt. Er et minnet for livet. Utorlige bra folk og personale.

Erick Merkesdal
Manger folkehøgskule
Kevin Tamura Bjørge

Jeg var bekymret for jeg snakket ikke engang norsk, men det ble en av de beste opplevelsene i livet mitt! Det å våkne opp og ha instrumentene, lærerne og kameratene mine klare til å spille flott bandmusikk er noe jeg alltid være takknemlig for.

Kevin Tamura Bjørge
Agder Folkehøgskole
Tord Reisersen

Det beste med Friluft Basic er å være ute på tur, oppleve nye ting og lære nyttige ting om friluft. Gjennom året har jeg lært meg å stå på ski, utfordret høydeskrekken og fått sett mange skjulte Sørlandsperler.

Tord Reisersen
Folkehøgskolen Sørlandet
Sara Presthus

Jeg er overbevist om at jeg traff jackpott da jeg søkte på Toten Folkehøgskole, for bedre skole kunne jeg ikke havnet på. Det er trygge omgivelser, maten er god og lærerne er lidenskapelige. Skulle du slite med noe, er de ansatte alltid behjelpelige.

Sara Presthus
Toten folkehøgskole
Ingeborg Saue

Det har vært så gøy å prøve så mange nye ting og å utvikle seg sammen. Det å ha gått på denne linja har hjulpet meg så mye at jeg nesten begynner å gråte. Jeg trodde ikke jeg ville klare å fullføre året, men her er jeg og ønsker det varte lengre.

Ingeborg Saue
Harstad Folkehøgskole
Marcus Benjamin Johanson

Gjennom spilldesign ved Sunnhordland, ble jeg introdusert til programmering (GML, C#), og hvilke muligheter jeg hadde som skaper i et digitalt univers. Det er ingen begrensninger!

Marcus Benjamin Johanson
Sunnhordland folkehøgskule

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen