Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Simeon Elliott

Jeg er veldig interessert i kraft og vi skal blant annet gjøre et forskningsprosjekt på kullkraftverket i Longyearbyen. Det er så gøy å få være her og oppleve Svalbard sammen med alle medelevene mine!

Simeon Elliott
Svalbard folkehøgskole
Debbie Paknyte

Jeg pleide alltid å si «nei det klarer jeg ikke» hvis jeg skulle prøve på ett nytt triks. Men da kom alltid Marius eller klassen i bakgrunnen og overbeviste meg om det motsatte. Og de hadde alltid rett.

Debbie Paknyte
Elverum folkehøgskule
Kai Galvan

Det beste jeg har lært er å koke opp vann og ha i en varmeflaske i soveposen når det er minus 20 grader. 100% verdt det.

Kai Galvan
Elverum folkehøgskule
Christina Ringheim Koløen

Elske meg her! Å ha folkehøgskule midt i byen med alt du trenge rundt deg er berre konge, det er alltid kort veg til natur, uteliv, kino, eller kva me måtte finna på utanom skulen også. Og så kan me filma på masse tøffe locations!

Christina Ringheim Koløen
Stord Folkehøgskule
Sondre Woll Jørandli

På Nordfjord får eg gjort masse eg ikkje har prøvd før, surfing og kiting og elvekajakk? Og så er det utruleg sosialt. Og med så mange nye aktivitetar får eg utfordring nok, altså!

Sondre Woll Jørandli
Nordfjord folkehøgskule
Mari Thommasen

Det har vært et variert og opplevelsesrikt år med en kunnskapsrik lærer som har gjort turer, og året generelt, interessant og lærerikt! Folkehøgskole kan anbefales!

Mari Thommasen
Rødde folkehøgskole – Trondheim

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen