Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Ingri Kathrin Bua

Folkehøgskole er det beste valget jeg har tatt! Et år hvor jeg har blitt bedre kjent med meg selv og hatt en utvikling, definitvt et år på GFHS jeg aldri kommer til å glemme. En skole med gode ansatte og flotte medelever.

Ingri Kathrin Bua
Grenland Folkehøgskole
Heidi Rise

FHS=et riktig valg. Å dra på tur med venner, mat og utsikt i nord– det er best. En tursekk fylt med minner for livet. Glede, utfordringer, trygghet og samhold. Å være, allsidig og seg selv. Leve. Et pusterom. På Vefsn FHS fikk jeg alt, og så mye mer.

Heidi Rise
Vefsn Folkehøgskole - Toppen
Jørgen Jenssen

Fantastisk miljø og supre tur-, jakt- og fiskemuligheter.

Jørgen Jenssen
Pasvik Folkehøgskole
Live Helmsgård

Mitt år på Haugetun i ISM bydde på mye kreativitet, sosial utvikling, nye erfaringer og ikke minst forbedret faglig prestasjon. Oppsummert har dette året vært et unikt år med opplevelser som jeg ikke ville vært foruten!

Live Helmsgård
Haugetun Folkehøyskole
Jakob Brandal Østringen

Vi hadde ein flott klasse og ein utrolig dyktig og varm lærer i Janne. Vi fikk dele så mange fantastiske augeblikk med kvarandre som eg er så lykkelig for eg har no. Det å få dele Japan med ein så flott gjeng er eg så glad for at eg fikk gjere!

Jakob Brandal Østringen
Sund folkehøgskole
Lars Henrik Bolstad

Hadde veldig stort utbytte av året. Lærte mye av Jan, samt de andre lærerne. Fikk mange verdifulle erfaringer av fellesprosjekter. Knyttet nettverk og sannsynligvis livslange vennskap. Og mye mye mer.

Lars Henrik Bolstad
Sunnhordland folkehøgskule

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen