Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Johannes Kalve

Det beste med Ålesund Folkehøgskole er menneskene som har hjulpet meg med å ha det beste året i mitt liv.

Johannes Kalve
Ålesund Folkehøgskole
Tonje Storvik

Vi koser oss mye og vi lærer mye nytt. Jeg har f.eks lært å stupe! Turen til i tretopp-hytta med grilling og overnatting var et av mange høydepunkter for meg.

Tonje Storvik
Trondheimsfjord Folkehøgskole
Daniel Englund

Et år her på musikkproduksjon har lært meg utrolig mye på kort tid, utvidet synet mitt på musikk og gitt meg mye motivasjon til å fortsette. Med et kreativt miljø og en vel så engasjert lærer kommer man langt.

Daniel Englund
Sunnhordland folkehøgskule
Tuva Sofie Stordal

For et år det var på Sund! Et uforglemmelig år, jeg ikke kommer te å glømme. Jeg hadde en interesse for foto, før jeg starta. Men ønska å lære teknikk og utvikle meg sjølv. Det har jeg absolutt gjort!

Tuva Sofie Stordal
Sund folkehøgskole
Annette Skavhaug

Teaterlinjen har gitt meg mulighet til å drive med teater i ett helt år! Flinke lærere, et godt skolemiljø og alltid noe nytt som skjer. Jeg har lært masse. Turné, London og New York er store høydepunkt gjennom året!

Annette Skavhaug
Bakketun Folkehøgskole
Hallstein Finne Engelsen

Linja klatring ,dykk og surf legger til rette for at alle kan utvikle seg sjølv, både sportslig og sosialt. Gjennom det siste året har eg fått mange nye interesser. Uansett kva du skal gjere har du med deg din eigen lille heiagjeng - klassen!

Hallstein Finne Engelsen
Kristiansand folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen