Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Ulrik Karlstrøm

Året på Rønningen ga meg rom til å vokse masse både kreativt og personlig. Rønna (atelieret til kunstlinja) er en perfekt arena for å utvikle ideene sine med hjelp fra både lærere og likesinnede elever.

Ulrik Karlstrøm
Rønningen folkehøgskole
Ingunn Strømme Hobbesland

Et år på Multisport er fylt med opplevelser uten like. Du får testet grensene dine i nye og spennende sporter, samtidig som du har det gøy med en gjeng du kommer til å bli veldig glad i. Det å gå her er det beste valget jeg har tatt!

Ingunn Strømme Hobbesland
Ringerike Folkehøgskole
Anne Malin Solhaug Havrås

Puls har vært et år med mye lærdom og kunnskap. Jeg har prøvd mange ulike treningsformer og lært mye om ernæring og helse. Jeg har utfordret meg selv treningsmessig og møtt mange fantastiske mennesker. Et år på Haugetun ville jeg aldri vært foruten.

Anne Malin Solhaug Havrås
Haugetun Folkehøyskole
Simen Setrom

Folkehøyskolen gir et enormt faglig utbytte og er en fantastisk morsom måte å lære og å vokse på.

Simen Setrom
Sunnhordland folkehøgskule
Morgan Hagerupsen

Interessert i musikk? Begynn her! Harald er en inspirerende lærer, som utfordrer deg på det nivået du er. For meg har høydepunktene vært å spille i band og få produsere egen musikk i studio - herlig!

Morgan Hagerupsen
Harstad Folkehøgskole
Neil Zhao, studerer klesdesign ved KHIO

Året på Sandefjord folkehøyskole ga meg sjanse til å finne ut hva jeg vil videre, og tid til å lage porteføljen min for å søke på videre studier.

Neil Zhao, studerer klesdesign ved KHIO
Sandefjord folkehøyskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen