Pakkeliste til folkehøgskole

Hva bør du pakke til folkehøgskoleåret ditt? Hvor mye er det vanlig å ta med seg, og hva bør du ikke glemme å legge i kofferten? Spørsmålene er mange før man skal reise til et helt nytt sted! Sjekk ut våre tips til pakkeliste.

Her kommer noen tips til pakkeliste og hva som bør være med i bagasjen for å gjøre folkehøgskoleåret ditt best mulig.

Huskeliste til deg som skal på folkehøgskole:

Les også: Dette lurer man på om livet på folkehøgskole

Pakkeliste folkehøgskole.

Hva bør du pakke til folkehøgskoleåret ditt? Hvor mye er det vanlig å ta med seg, og hva bør du ikke glemme å legge i kofferten? Få med deg våre beste tips til pakkeliste.

Andre nyttige pakketips:

Les også: Hvor mye lommepenger trenger man på folkehøgskole?

Sjekk også skolens egen nettside

Mange av folkehøgskolene har også egne pakkelister liggende ute på sine egne nettsider, vi anbefaler å ta en titt der også. Det ligger også utstyrslister på en del av linjesidene her på folkehogskole.no også.

Er det noe du er spesielt usikker på om du trenger å ta med eller ikke, er det smart å høre med skolen du skal begynne på.

Pakkeliste for folkehøgskole

Husk at du ikke trenger alt på pakkelisten til skolestart! Noe kan hentes etter hvert i ferier eller hjemreisehelger.

Les også:  Pakketips fra fire elever og råd til hva som kan gjøre folkehøgskoleåret ditt best mulig.