Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Olivia Myrvang

På linja opplevde jeg en lærer  som har høy kompetanse på både revy og teater, og viktigst av alt;  han er en fantastisk lærer som virkelig ser elevene sine. Året på Åsane har gjort at jeg har fått lærelysten tilbake.

Olivia Myrvang
Åsane folkehøgskole - Bergen
Nora-Therese Reberg

Jeg har aldri kjedet meg så lite som her på Ålesund Folkehøgskole.

Nora-Therese Reberg
Ålesund Folkehøgskole
Simon Feng

I dette skuleåret har eg gått sport på Lundheim. Me har vore innom mange ulike idrettar der til vanlig ikkje får gjort. Det som er bra med sport på Lundheim er at me reise på mange småturar gjennom heile året. Samholdet på Lundheim er tipp topp.

Simon Feng
Lundheim folkehøgskole
Armand Nygard-Sture

KKJ er en linje hvor du får innsyn og opplevelser i Kinesisk, Koreansk og Japansk språk og kultur. Med to gode og aktive lærere blir det et veldig godt miljø i klassen.

Armand Nygard-Sture
Toten folkehøgskole
Anders Edvardsen

Etter 4 år på videregående gikk jeg mer og mer bort fra det kreative. Kunst og illustrasjon tente en stor kreativ gnist i meg igjen. Det fikk meg til å plukke opp tegneblyanten og jeg har ikke lagt den fra meg siden.

Anders Edvardsen
Rønningen folkehøgskole
Eskild Trådstadkjølen Svendsen

Du får testet deg selv, dine evner og komfortsonen din så det synger, i trygge og gode omgivelser. Og du får garantert møte masse rare og nydelige mennesker. Kunne sagt at det er en opplevelse for livet, but that shit is way to basic!

Eskild Trådstadkjølen Svendsen
Harstad Folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen