Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Andreas Kråkevik

Har fått meg ein hobby eg kan drive med resten av livet! Og ikkje minst har eg fått meg mange nye venner! Anbefaler alle å ta eit år på en folkehøgskule! Seljord Folkehøgskule er ein skule for livet!

Andreas Kråkevik
Seljord Folkehøgskule
Olav Hellebust Buvarp

Eg lærte å vere utanfor komfortsona mi. Det kan være å stå opp supertidleg på tur, gå veldig langt, eller gå med våte sokkar dag etter dag... og så tenne bål, få på tørre kle, ete varm mat...

Olav Hellebust Buvarp
Nordfjord folkehøgskule
Kevin Tamura Bjørge

Jeg var bekymret for jeg snakket ikke engang norsk, men det ble en av de beste opplevelsene i livet mitt! Det å våkne opp og ha instrumentene, lærerne og kameratene mine klare til å spille flott bandmusikk er noe jeg alltid være takknemlig for.

Kevin Tamura Bjørge
Agder Folkehøgskole
Isabel Rosenvinge

I løpet av dette året har eg lært utruleg mykje nytt. Før eg begynte på Jæren folkehøgskule visste eg nesten ingenting om koding, lodding, elektronikk eller 3D-printing. Gjennom året har eg fått fordjupe meg i det eg vil gjennom ulike prosjekt.

Isabel Rosenvinge
Jæren Folkehøgskule
Daria Sofia Taraldsrud Løkken

Å gå til Agder folkehøgskole var det beste valget i mitt liv! Jeg har lært så mye både i klasserommet og gjennom eventyrlige reiser og aktiviteter. Hvis du vil lære mens du skaper minner og vennskap som varer livet ut, så er Agder stedet for deg!

Daria Sofia Taraldsrud Løkken
Agder Folkehøgskole
Emma Williams

The best is the complete creative freedom we have. I've been able to get back in touch with my love for painting, and have developed new styles as well 😊

Emma Williams
Vefsn Folkehøgskole - Toppen

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen