Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Julia Wold

Ålesund Folkehøgskole har gitt meg venner for livet fra alle deler av landet og uforglemmelige opplevelser. Jeg ville ikke ha byttet bort året mot noe i verden.

Julia Wold
Ålesund Folkehøgskole
Inger Turid Kolbjørnshus

Hadde et utrolig fantastisk år på tegneserielinja! Anbefales 100%

Inger Turid Kolbjørnshus
Buskerud Folkehøgskole
Kassandra Perez

Solbakken hjelper med å se framtiden og hva jeg vil med framtiden klarere!

Kassandra Perez
Solbakken folkehøgskole
Nils Henrik

"Jeg har utviklet min Musikalske evne og funnet en ny selvtillit".

Nils Henrik
Evje Folkehøgskole
Sofie Aavik Stangvik

Jeg gikk på KKJ i to år og møtte mange herlige mennesker med lik interesse for både språk og pop-kultur. Jeg lærte så mye nytt om meg selv og det faglige, og jeg har fått vennskap jeg tror vil vare livet ut!

Sofie Aavik Stangvik
Toten folkehøgskole
Sondre Jessen Bjerkeli

På Rønningen fikk jeg lage og spille musikk i mange forskjellige settinger, og god veiledning fra veldig dyktige lærere, og fokusere på å lære masse og ha det gøy.

Sondre Jessen Bjerkeli
Rønningen folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen