Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Natalie Seifert Eliassen (helt til høyre på bildet fra alpene)

Bucket-listen min har fått mange kryss. Fra surf i sjø til snowboard i alpene. Aktivitetene jeg lærte og de vennene jeg fikk på Karmøy og Friluftsliv Extreme, er en stor del av meg den dag i dag!

Natalie Seifert Eliassen (helt til høyre på bildet fra alpene)
Karmøy Folkehøgskule
Emma Gulling

Jeg selv har ikke sydd så mye fra før av, og valgte DF for å kunne lære meg å sy. Dette året har hjulpet meg å utføre mine mote-ideer. Jeg elsker å være kreativ og lage ting så hvis du gjør det samme, så er Design og Fashion perfekt for deg!

Emma Gulling
Ringerike Folkehøgskole
Elida Gustavsen

Alle som har gått på folkehøgskole sier at året deres var fantastisk, men man skjønner det ikke før man opplever det selv! Jeg trodde turene og opplevelsene ville være høydepunktene, men det er klassen, lærerne, vennskapene og fellesskapet jeg savner

Elida Gustavsen
Agder Folkehøgskole
Eirin Bang Gjul

Mye mestring, venner for livet, gode erfaringer og syke opplevelser som ikke går i glemmeboka med det første. Folkehøgskole året utfordret meg på alt mulig sprell, men mest av alt lærte jeg å tørre å prøve selv om det virker skummelt. "Gønn på!!"

Eirin Bang Gjul
Voss folkehøgskule
Eirin Landsem

I dette faget fikk vi mulighet til å lære om alt fra miljøvennlig såpelaging til testing av holdbarheten til økologiske versus «vanlige» bananer. Vi fikk stor frihet til å utforske spørsmål relatert til bærekraft som vi selv var nysgjerrige på.

Eirin Landsem
Agder Folkehøgskole
Torfinn Lie

Dette har definitivt vært det beste året jeg har hatt på en skole i hele mitt liv. Sund ga meg en følelse av trygghet og glede som jeg aldri hadde opplevd før, og jeg må bare si at jeg er utrolig takknemlig for den tiden jeg fikk på Sund.

Torfinn Lie
Sund folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen