Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Toralv Dyblie Erdal

Mitt år på 70 var fylt av et bredt spekter av aktiviteter der mestring og trivsel sto sterkt. Klassen fikk et enestående samhold. Alta var perfekt for meg, og jeg hadde et helt uforglemmelig år!

Toralv Dyblie Erdal
Alta folkehøgskole
Christel Hilmo

Kan man egentlig tenke seg noe mer idyllisk enn å gjøre det man elsker på den fineste plassen i hele verden? Fotointeressen var noe jeg allerede hadde i sekken da jeg kom, men den vokste seg bare større etter alle timene jeg tilbragte i naturen.

Christel Hilmo
Lofoten folkehøgskole
Sigurd Kristiansen

På backpackerlinja ble jeg utfordret både fysisk og sosialt. Jeg lærte mye om meg selv og andre mennesker. I tillegg til innføring i surfing, snowboard og mye annet gøy.

Sigurd Kristiansen
Elverum folkehøgskule

Timane er varierte, vi har song, dans, skodespelarteknikk, scenekamp m.m. Dette er utfordrande men spennande. Lærarane er flinke og legg til rette for kvar enkelt elev. Vi blir for kjent med kvarandre og blir ein stor familie. Kan absolutt anbefast.

Sunnfjord Folkehøgskule
Markus Elverli

Det beste er at du kan være akkurat den du er. Det er null press for at du skal være noen du ikke er, og det byr på så mange ulike personligheter og skaper virkelig det beste miljøet og det aller beste fellesskapet

Markus Elverli
Kristiansand folkehøgskole
Sofie

Mange fine opplevelser. Nye vennskap for liten og stor, som vil vare livet ut. Flinke lærere som er rause på å dele sin kunnskap. De ser hver enkelt elev. Trygge omgivelser. Både jeg og min sønn sitter igjen med mange gode minner»

Sofie
Kristiansand folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen