Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Caroline Teigen

Året mitt på musikklinja har gitt meg mye mer enn jeg kunne drømt om! Jeg fikk jobbet med musikk hver eneste dag, sammen med både venner og utrolig flinke lærere! Året ga meg rom til å utfolde meg kreativt, og til å vokse som både menneske og artist

Caroline Teigen
Åsane folkehøgskole - Bergen
Christian Danielsen

Nordvestlandet folkehøgskole er ein plass uten press til prestasjon, uten fordomma og konfliktar, men en plass for utvikling, en plass ein kan finne seg sjølv og kjenne kva ein sjølv har lyst til.

Christian Danielsen
Nordvestlandet folkehøgskole
Erick Merkesdal

Det var, og er, det beste året jeg noen gang har hatt. Er et minnet for livet. Utorlige bra folk og personale.

Erick Merkesdal
Manger folkehøgskule
Tommaso Taraldsrud Løkken, Italy

NLC is a special class that teaches everything you need if you want to make a life for yourself in Norway. I learnt enough about the language and culture, social life, work and academic environment , to be able to pursue higher education and a job

Tommaso Taraldsrud Løkken, Italy
Agder Folkehøgskole
Thea Werness Wang

Jeg begynnte på danselinja fordi jeg ville utfordre meg i dansestiler jeg ikke hadde danset så mye fra før av, noe jeg ikke angrer et sekund på. I løpet av en uke holder vi på med dans og andre aktiviteter. Vi lærer alltid noe nytt.

Thea Werness Wang
Sunnfjord Folkehøgskule
Kai Galvan

Det beste jeg har lært er å koke opp vann og ha i en varmeflaske i soveposen når det er minus 20 grader. 100% verdt det.

Kai Galvan
Elverum folkehøgskule

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen