Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Ole Martin Engelsen

Det beste med og gå bil og motor er at vi kan jobbe med egne biler. Eg har lært og pusse sparkle og lakkere egen bil. Hadde aldri gjort det før og syns det var veldig gøy og lære det. Kver deg e ein fest og stor trives kver dag eg går her!

Ole Martin Engelsen
Folkehøgskolen Sørlandet
Tonje Slogedal

En utrolig god skole der man får være seg selv og mestre mange utfordringer. Man lærer kjempe mye spennende og trenger aldri å kjede seg.

Tonje Slogedal
Fosen Folkehøgskole
Håkon J. Størholt

Entreprenør og ledelse linjen på SKAP byr på kunnskapen, erfaringen og ressursene man trenger for å videreutvikle og prototype på en ide. Du får bred kunnskap innen markedsføring, strategier innen ledelse, ideutvikling.

Håkon J. Størholt
SKAP Kreativ Folkehøyskole
Synne Larsen

Året på Pasvik Folkehøyskole har fått meg til å utnytte naturen så mye som mulig. Skolen er en perfekt arena for friluft og natur. Min store lidenskap hunder er med på å gjøre hverdagen enda bedre!

Synne Larsen
Pasvik Folkehøgskole
Connor Johan Webb, USA

There’s not many opportunities in life where one gets to put everything on pause and just spend a whole year with the specific purpose of just enjoying time as it passes,surrounded by a warm and welcoming community.In the marathon of life; no regrets

Connor Johan Webb, USA
Agder Folkehøgskole
Danny Pham

Her har jeg fått utviklet meg veldig som volleyballspiller og fått gode venner på og utenfor banen. De har dyktige og flinke lærere som gir tett oppfølgning når det gjelder trening, trivsel og egne mål.

Danny Pham
Sunnfjord Folkehøgskule

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen