Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Ida Ellebye Sørøy

Her på gården går alle hestene sammen i flokk, og det dannes mindre flokker innad. Ved å studere samspillet mellom disse lærer vi mye om hestens naturlige adferd. Dette blir godt brukt når vi arbeider med både ridehestene og unghestene.

Ida Ellebye Sørøy
Nordvestlandet folkehøgskole
Oda Kristiansen

På Danselinjen har både klassekamerater og lærere bidratt til at jeg har blitt en bedre danser. På Follo blir vi kjent på en annerledes måte. Vi kommer så tett innpå hverandre og blir som en liten familie fordi vi bruker så mye tid sammen, hele uka!

Oda Kristiansen
Follo Folkehøgskole
Julie Brenna

Mitt år på Grenland var helt fantastisk! Jeg har fått venner for livet, lært mye om meg selv, og prøvd ut ting jeg aldri trodde at jeg skulle få gjøre. Man sitter virkelig igjen med minner for livet!

Julie Brenna
Grenland Folkehøgskole
Johannes Holm

Det har vært et gøy og lærerikt år på her på Spillutvikling! Vi hadde en oppgave som jeg syntes var ekstremt morsom, nemlig lage våre egne levels til en call of duty clone! Alle laget hvert sitt nivå, og så spilte vi mot hverandre i multiplayer.

Johannes Holm
Åsane folkehøgskole - Bergen
Tommy Lindal Mathiasen

På Spillutvikling lærer man alt fra hvordan ett spill er bygd opp til historien bak spill og hvordan den har hvert med på å endre verden. Læreren er utrolig flink og kunnskapsrik og passer på at du får lært i ditt eget tempo samtidig.

Tommy Lindal Mathiasen
Fana folkehøgskule - Bergen
Lydia Haugan Helland

Inspirerande, engasjerte og dyktige musikklærarar!

Lydia Haugan Helland
Manger folkehøgskule

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen