Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Anna Søgaard

Arktisk reiseliv er en super linje om du er glad i å reise å besøke kule steder rundt i Finnmark. Det å sitte i minibussen i flere timer er null stress med godt selskap og fin utsikt! Du får et innblikk av andres syn på livet, og du får mange venner.

Anna Søgaard
Pasvik Folkehøgskole
Jesper Nevland

Mine to år på Skogn Folkehøgskole har vært de to mest meningsfulle årene i livet mitt! Takket være Skogn har jeg hatt en enorm utvikling, både sportslig, men ikke minst som menneske - en erfaringer for livet!

Jesper Nevland
Skogn folkehøgskole
Mia Nilsen

Helt fantastisk skole med de beste ansatte og så mye lærerikt, spennende og kjekt som skjer. Jeg går på politi og vekter men her henger vi veldig mye sammen på tvers av linjene på fritida, valgfag, fellesfag, måltider og på internatet.

Mia Nilsen
Stord Folkehøgskule
Håvard Wiig

Da jeg begynte på søm var jeg nybegynner, men i løpet av året lærte jeg mye og hadde det kjempegøy. Jeg har fått god veiledning, og alltid følt meg velkommen i klassen til tross for å være eneste gutt. Å kunne sy og reparere klær er veldig nyttig!

Håvard Wiig
Stavanger Urban Folkehøyskole StUF
Madeleine Guttormsen

Et utrolig lærerikt og spennende år! Opplevelser, minner og venner som kommer til å være for resten av livet :)

Madeleine Guttormsen
Elverum folkehøgskule
Eivind Falk

"Jeg fikk lov til å spise frokost med selveste filosofiprofessor Arne Næss og diskutere Spinoza over knekkebrødet."

Eivind Falk
Nansenskolen

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen