Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Thea Holth Hovemoen

Nordfjord gav meg eventyr, utfordringar, turar, erfaringar og opplevingar i massevis! Nordfjord er ei investering i livet. I ettertid har det gitt inspirasjon til endå fleire turar og opplevingar.

Thea Holth Hovemoen
Nordfjord folkehøgskule
Emma Eikli Solbu

Ålesund Folkehøgskole har gitt meg venner for livet og masse fine opplevelser jeg aldri kommet til å glemme!

Emma Eikli Solbu
Ålesund Folkehøgskole
Anne Kulbatzki

Det var anstrengende, morsomt, støtende, spennende, høyt, stille; det beste jeg kunne har gjort med året etter videregående. Bestemte meg for å bli skuespiller. Det er jeg nå.

Anne Kulbatzki
Sunnhordland folkehøgskule
Stian Aabel

Grenland folkehøyskole har nok blitt et sted jeg kan kalle for hjem, og det med all grunn til! Det å kunne gå sammen med venner fra når du står opp til langt ut på natt, har vært en trygghet og glede i hverdagen!

Stian Aabel
Grenland Folkehøgskole
Aslak Austenå Løvdal

Noe av det flotteste med linja er rett og slett den store friheten du har med hva du vil lage og hvordan du vil lage det. Her får du utfordret kreativiteten din og lært masse nytt!

Aslak Austenå Løvdal
Rødde folkehøgskole – Trondheim
Lasse Schjerven

I løpet av året besøkte vi Toten Montessoriskole flere ganger. I dag jobber jeg på en barneskole, og da kommer erfaringene fra montessoriskolen godt med!

Lasse Schjerven
Toten folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen