Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Ivar Simonsen

Året på Multisport svarte så absolutt til forventningene mine. Turen til Afrika og mennesker jeg møtte der, fikk meg til å tenke mer over livet. Året har vært et av de beste i livet mitt, ingen tvil.

Ivar Simonsen
Solborg folkehøgskole - Stavanger
Hannah Voreland

På Vokallinja har jeg utviklet meg kjempemye, både som sanger og som medmenneske. Vi har jobbet med musikkproduksjon, flerstemmig sang, ensemble- og solosang. Vil alltid sette pris på det jeg har lært på Follo, både som person og som artist!

Hannah Voreland
Follo Folkehøgskole
Sindre Thoresen Lønnes

Året på Hallingdal FHS har hatt alt å si for veien min videre i livet. Dette gjorde at jeg valgte å satse på friluftsfotografi og senere fotojournalistikk som levebrød. Jeg har ikke angret et sekund!

Sindre Thoresen Lønnes
Hallingdal Folkehøgskule
Eivind Friis Hamre

Variasjon, kultur, fotball og et godt sosialt miljø var stikkord som gjorde GloBall til den helt klart beste linjen på Solborg. Med en fantastisk lærer ble dagene både interessante og morsomme.

Eivind Friis Hamre
Solborg folkehøgskole - Stavanger
Maren Louise Ruim

Folkehøgskole burde være obligatorisk! Ett år fylt med glede, uforglemmelige opplevelser, utvikling, motivasjon og en stor interesse for det man driver med! Jeg fikk venner for livet, ikke bare i medelever, men også i en fantastisk lærer

Maren Louise Ruim
Agder Folkehøgskole
Noah Bø

Jeg har fått opplevd så mye kjekt på Ekstremsport på Reisefot linja, som jeg ikke ville hatt muligheten til å prøvd ellers. Alle reisene og aktivitetene har vært over alle mine forventninger! Mange gode minner og fantastiske medelever. Anbefales!

Noah Bø
Seljord Folkehøgskule

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen