Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Kjartan Delombre

Året mitt på folkehøgskole er det beste jeg har hatt! Jeg har lært masse om meg selv samtidig som hver eneste dag har vært en opplevelse i seg selv. Her har jeg fått vært meg selv og fått venner for livet. Jeg vil anbefale alle å ta ett år på fhs!

Kjartan Delombre
Grenland Folkehøgskole
Mari Fjermedal

Du vert så godt kjent med både elevar, lærarar og den utruleg vakre staden. Det tok ikkje lang tid før Sund blei heimen min, og det er han enno.

Mari Fjermedal
Sund folkehøgskole
Ine Grace S. Sivertsen

Jeg sitter igjen med at jeg hadde et fint år med masse opplevelser, og at jeg har lært så mye meg selv og andre på skolen. Og jeg har fått masse fine venner, som jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få, etter året var ferdig.

Ine Grace S. Sivertsen
Manger folkehøgskule
Håvard Heggland

Året på backpackerlinja har gitt meg utrolig mange unike opplevelser og jeg har fått utfordret meg selv på mange forskjellige områder. Alle turene og opplevelsene har virkelig vært noe for seg selv og jeg har blitt bedre kjent med meg selv.

Håvard Heggland
Grenland Folkehøgskole
Anna Solnørdal

Dersom du har lyst nok får du virkelig muligheten til å utvikle deg som musiker her!

Anna Solnørdal
Manger folkehøgskule
Yorick Krauth - Tyskland

På skolen fikk jeg profesjonell hjelp med en helt ny hobby som nå er jobben min: Fotografi og Medier. Friluftsliv og Foto samt NLC linjen, har bare forsterket mine positive erfaringer og hjalp meg med å utvikle meg selv og planer om fremtiden.

Yorick Krauth - Tyskland
Agder Folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen