Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Alexander Florentino Aspelund

Jeg lærte mye om reiseliv på Karmøy.Jeg ble så inspirert at jeg fikk lyst til å starte mitt eget reisebyrå.Jeg lærte mye om verden vi bor i med mange ulike kulturer, og jeg ble interessert i Norge som turistland fordi Norge har mye å by på.

Alexander Florentino Aspelund
Karmøy Folkehøgskule
Emilie Henriksen

Etter et år på Rønningen sitter jeg igjen med så sinnsykt mange fine minner og de flotteste menneskene rundt meg.

Emilie Henriksen
Rønningen folkehøgskole
Thea Hogsnes

Året mitt på Bømlo fhs har gitt meg så mye! Jeg har fått venner for livet og lært masse om meg selv. Alle fine minner fra huskvelder, friluftsliv, tur til Estland og Sør-Afrika med bra mennesker ville jeg aldri byttet mot noe!

Thea Hogsnes
Bømlo folkehøgskule
Martine Nygaard Nordby

Skolen byr på mange flotte fasiliteter. Blant annet et fantastisk turterreng, klatrevegg og svømmebasseng på skolen, badstue og mye mer!

Martine Nygaard Nordby
Pasvik Folkehøgskole
Håkon Økelsrud Pedersen

For meg har Haugetun vært et sted hvor jeg utviklet meg som menneske og lærte masse om meg selv og andre samtidig som jeg fikk være med på uforglemmelige opplevelser med venner jeg vil ha for alltid!

Håkon Økelsrud Pedersen
Haugetun Folkehøyskole
Hjalti Unnar Hjaltason

Jeg lærte det er best å bare kaste seg ut i masse forskjellig og bare prøve. Mest sannsynlig blir det gøy. Og jeg møtte så mange helt utrolige mennesker som bor overalt.

Hjalti Unnar Hjaltason
Elverum folkehøgskule

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen