Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Kjell Magnus Flølo

Fotballklassen er glimrende. Her er vi gode venner og ingen i klassen føler seg utenfor.

Kjell Magnus Flølo
Rønningen folkehøgskole
Kjetil Henriksen

Er du glad i og bake og interessert i å lære mer kan jeg uten tvil anbefale Baker & Konditor. Ett av høydepunktene var linjeturen til Oslo hvor Pascal gav oss inspirasjon!En strålende lærer Marit!

Kjetil Henriksen
Karmøy Folkehøgskule
Linnea Bergqvist

Skolen har et undervisningsopplegg du selv er delaktig i. Reisen beriker livet ditt på flere måter enn du tror er mulig. Bømlo FHS ga meg en ny start, nye venner og det var aldri en dag som var lik!

Linnea Bergqvist
Bømlo folkehøgskule
Mathias Bleymann

Året på Bakketun var det beste året i mitt liv. Mye av grunnen er linjen, Challenge Explore, hvor vi i klassen dannet bånd gjennom ulike utfordringer og fantastiske opplevelser. Høydepunktet var definitivt langturen vår.

Mathias Bleymann
Bakketun Folkehøgskole
Lotte Engen Granås

Året på Ringerike var ubeskrivelig gøy! Den følelsen av å være med i et så fint fellesskap vil være med meg for alltid. Lærdom, minner og venner som jeg ikke ville vært foruten.

Lotte Engen Granås
Ringerike Folkehøgskole
Kyrre Krager

Sagavoll har virkelig gitt meg glede. God undervisning, fantastiske fasiliteter, og det Sagavoll kanskje er mest kjent for - Sagavoll-familien! Jeg går videre med kjærlighet, kunnskap og vennskap for livet.

Kyrre Krager
Sagavoll folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen