Lær film & foto gjennom praktisk arbeid og eksperimentering i eit kreativt miljø. Filmfestivalar, utstillingar, kunstfoto, kortfilmar, analogt og digitalt. Interrail gjennom Europa og turar i Norge.

Film og Foto har fokus på praktisk tilnærming, kreativt og skapande arbeid. Med støtte fra erfarne lærarar, realiserer du dine kreative idear og prosjekt. Gjennom utforskning og eksperimentering utviklar du deg som filmskapar og fotograf.

Me jobbar både digitalt og analogt med fotografi og lagar fleire utstillingar. Opplev magien i mørkerommet og jobb med gamle teknikkar i moderne uttrykk. Me produserer kortfilmer og jobbar mot filmfestivalar som Amandus Studentfilmfestival og Minimalen. Dei siste åra har me blitt nominert på begge festivalane! På hausten besøkjer me Bergen Internasjonale Filmfestival der me får sjå mange spennande førpremierar.

Skulen har eit godt kreativt miljø og linja jobbar tett med musikklinjene og datalinjene. I fellesskap lagar me musikkvideoar, kortfilmar og produserer utstllingar saman. Kvart år jobbar me for eksterne aktørar som Vossa Jazz, Osafestivalen og Ekstremsportfestivalen. Ei fantastisk mogelegheit til å prøve seg som profesjonell fotograf.

Som elev på Voss vil du såklart ha mogelegheit til å prøve noko av det som gjer Voss til Ekstremsportsbygda. Alle elevar får prøve rafting og flyging hos VossVind. I tillegg får alle elevar årskort til Voss Gondol/skiheisane, og ikkje minst har du tilgang til flott natur heile året.

@vossfhsfilmfoto

@vossfhs

Sjekk ut fleire filmar her:

Interrail i Europa!

Seiltur i vakre Hardangerfjorden

Duration: 2-3 dager

Meals included per day: 3

På høsten reiser vi på en tre-dagers seiltur med Seilbåten Mathilde. Vi seiler i den vakre Hardangerfjorden og legger til kai på holmer og spennende småsteder underveis. Vi lærer om livet på en seilbåt, knuter og spennende fortellinger om store seilas. Bading midtfjords, soving i hengekøyer under dekk, fantstisk mat, klatring i riggen og tid til å bare slappe av og nyte utsikten. En fantastisk bli-kjent tur!

Telttur & båttur i Nærøyfjorden

Duration: 2-3 dager

Meals included per day: 2

Hver vår nyter vi de første nydelige vårdagene i Nærøyfjorden. Norges mest ikoniske UNESCO-verdsarvstad!. Kun 45 minutter fra Voss Folkehøgskule. Flere linjar drar sammen på denne turen.

Vi camper i en ramme av stupbratte, snødekte fjell, ville fossefall og levande kulturlandskap. Vi koser oss rundt bålet med god mat, bader o går tur langs postvegen. Ikke minst er det fint å finne roen sammen etter et aktivt år. Denne turen vil garantert gje deg minne for livet og ein heilt unik oppleving av Noregs natur.

Stølstur til Upsete

Duration: 2 dagar

Skulen har ein fin gamal støl som ligg vakkert til langs Bergensbanen, like før Upsete stasjon. Her reiser dei fleste linjene på fleire turer i løpet av skuleåret.

Den andre veka av skuleåret reiser heile skulen opp på stølen. Turen er lagt opp slik at den passar for alle, nokon går lange fjellturar, medan andre fiskar, badar, brenn bål eller speler gitar utanfor hytta.

Denne turen er utruleg fin for samhaldet på skulen. Me starter skuleåret med ei felles oppleving i noko av den vakraste naturen Noreg har å by på. I tillegg er det en kjekk moglegheit til å bli betre kjend med både medelever, lærare og anna personale på skulen.

Bli med oss på stølstur til sommaren!

Skuletur til Hardanger

Duration: 2 dager

I slutten av skuleåret reiser me saman på ein fantastisk fin tur til Hardanger. Me overnattar i vakre Rosendal, og i løpet av turen blir det masse kjekke aktivitetar du kan vere med på. Me dreg til Noregs einaste baroni og får omvising på det gamle slottet, me forsøker oss på putball (fotballgolf), drar på fjellturar, badar i både fjord og fjellvatn.

På veg heim drar vi innom den fantastiske Bondhusvatnet, eit av Vestlandets mest fotograferte naturområder.

Når eit folkehøgskuleår går mot slutten, er det ekstra fint å dele slike opplevingar med venner fra heile skulen. Me er mykje på tur med linjene i løpet av skuleåret, og difor er det spesielt kjekt å vere heile elevflokken saman på denne turen.

Voss Folk High School is an active and creative environment. There are great opportunities for personal growth and immersion in subjects of interest. The school emphasizes the traditions of local and Norwegian culture, the process of acquiring wisdom, and expression of opinion. The school has eight major courses: Music Production, Sports & Outdoor Life, Music & Outdoor Life, Film & Photography, Computing, Computing combined with outdoorlife, and two Extremesport classes. Major course activities are an important part of everyday school life.

Courses at the school

Send applicationAbout the schoolSchool web page