Paragliding - Det indiske hav

Send application

Har du drømt om å kunne fly? Ønsker du å flytte dine egne grenser, og prøve mange nye spennende aktiviteter? Denne populære linjen har klart å gjøre drømmer virkelig år etter år. Nå er det din tur!

Kanskje du ønsker å oppleve og sveve over en kritthvit strand med delfiner lekende i havet under deg? Eller vil du på topptur med paraglider eller ski? Kanskje du vil prøve klatre i en islagt foss?

Dette er linjen for deg som ønsker å få testet dine egne grenser og samtidig sitte igjen med kunnskap til å gjøre alt på egenhånd senere i livet.

Hovedfokuset på linjen er selvfølgelig paragliding, men vi skal gjøre så mye mye mer!

Vår nærhet til Jotunheimen byr på spektakulære naturopplevelser året rundt! Her kan vi boltre oss med pudder til knærne, klyve opp på kvasse tinder, og avslutte dagen med å sitte rundt et bål sammen med gode venner.

Sikkerhet er et område vi brilierer på, og vi har lang erfaring og meeeget fornøyde elever!

Alt inkludert..

Du får låne eget paragliderutstyr. Alle forsikringer og medlemsskap i luftsportsforbundet er inkludert!

Sjekk Facebook!

Se på vår hjemmeside

Ekstra paraglidertur til Hellas inkludert!

Mandatory: Yes

Price: Included in course price

Opplæring i paragliding i flotte forhold! Vi trener her i Hellas slik at vi får enda mer ut av paraglidingen i Sørafrika..

Paragliding - Sør Afrika

Mandatory: Yes

Price: Included in course price

Sør Afrika - Landet i Afrika som har alt!

Vi skal reise både høyt og lavt i det kontrastfylte Sør-Afrika! Opplev ville eksotiske dyr og vill eksotisk natur. Opplev nære møter med lokalbefolkningen og gjør sykt spennedne aktiviteter med dine nye venner! Forskjellene mellom fattig og rik er stor i dette landet. Studieturen vil gi deg minnerike erfaringer rundt apartheid, townships og dagens levekår i Sør-Afrika.

Masse aktiviteter:

Paraglidingen her i SørAfrika er helt ubeskrivelig bra. Vi flyr med mange andre piloter i luften samtidig, og vi flyr med rare eksotiske fugler rundt oss. Ikke veldig skjelden kan du se delfiner som leker i bølgene under deg. Fallskjermhopp, surfing og strikkopp gjøres også her i SørAfrika, samt mange andre aktiviteter.

Kultur og minnerike møter med nyemennesker:

Du vil få muligheten til å tilbringe tid med lokalbefolkningen. Vi vil bruke tid på å gi noe tilbake til de som trenger det aller mest. Det er barn og ungdom som setter stor pris på å møte deg!

Dette ble en bitteliten smak av din kommende tur til Sør Afrika. Resten forblir en hemmelighet og et uoppdaget eventyr!

Les mye mer på: https://www.vintereventyr.no/linjene/paragliding/

The school is situated 180 km north-west of Oslo, near the great mountain region of Jotunheimen. In this district you will find excellent skiing opportunities and rich cultural traditions. Each year we have student from different parts of the world.

Our main courses are:
Outdoor lift - ski/sport
Outdoor life - mountain
Sports - class
Spanish - Latin America, language studies
Dogmushing - Alaska Go to: www.vintereventyr.no for more information!

Courses at the school

Send applicationAbout the schoolSchool web page