Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Ingeborg Gerland

Takket være det æ lærte på Nordvestlandet har klatring og topptur blitt mine to favoritting å holde på meg!

Ingeborg Gerland
Nordvestlandet folkehøgskole
Mathias Hasseleid Behring

Det er noe fint med lærere som kan pushe oss til å yte -og leve vårt aller beste. Som kjenner våre styrker, evner og gode sider, på dager vi selv kan ha glemt det.

Mathias Hasseleid Behring
Kristiansand folkehøgskole
Amanda Ros - Musikk.Friluft - 21/22

Dette er et veldig sosialt år, og det er lett å få venner. Her blir du godt kjent med alle.

Amanda Ros - Musikk.Friluft - 21/22
Sunnmøre Folkehøgskule
Camilla Holmvik

Et år på Kunsthåndverk har gitt meg stor faglig bredde og venner for livet. Jeg har prøvd alt fra å sy skinnfell til å lage sølvringer. Gjennom linja har jeg fått oppleve to utrolige linjeturer; Marokko og New York med topp opplegg.

Camilla Holmvik
Bakketun Folkehøgskole
Loredana Olsen, Canada

If you want to experience the true beauty of Norwegian culture and be taught by a competent, passionate teacher that goes above and beyond for her students, don't hesitate to apply. You'll work hard, play hard and make friends for life!

Loredana Olsen, Canada
Agder Folkehøgskole
Eirin Bang Gjul

Mye mestring, venner for livet, gode erfaringer og syke opplevelser som ikke går i glemmeboka med det første. Folkehøgskole året utfordret meg på alt mulig sprell, men mest av alt lærte jeg å tørre å prøve selv om det virker skummelt. "Gønn på!!"

Eirin Bang Gjul
Voss folkehøgskule

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen