Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Sander Amin Haraguemi

Anbefaler folkehøgskole, verken noe mer eller mindre enn det. Og Esport, Gaming og Sosialt på Stord er et svært godt alternativ!

Sander Amin Haraguemi
Stord Folkehøgskule
Åsveig Børve (Hardanger)

-Eg har alltid tenkt at folkehøgskule ikkje var noko for meg, men det endte opp med å bli eit år fullt av fantastiske minner, flinke og gode lærarar og mange nye venner. Eit år eg kjem til å ta med meg resten av livet!

Åsveig Børve (Hardanger)
Hurdal Verk folkehøgskole
Mari Follerås Myhre

Matglede er linja med best samhold og best mat. Før året startet kunne jeg ikke lage mat i det hele tatt. Nå har jeg både en bestevenn og muligheten til å lage middag som ikke starter med ?Tøm posens innhold i kjelen".

Mari Follerås Myhre
Karmøy Folkehøgskule
Embla Olsen

Jeg har lært så mye på ett år - tre år med drama på VGS var en fin start! En kombinasjon av Heges pushing og kompetansen jeg hadde fra før av, ga hele tiden nye innfallsvinkler til å utforske ulike teknikker og å utvikle skuespillerferdighetene mine.

Embla Olsen
Harstad Folkehøgskole
Synne Wagnhildshaug

Året på Elverum FHS har gitt meg gode minner, nære venner og fantastiske opplevelser, som jeg kommer til å ta med meg videre i livet. Man blir en del av et større felleskap fylt med positivitet og engasjement – noe jeg absolutt vil anbefale alle!

Synne Wagnhildshaug
Elverum folkehøgskule
Astrid Hardal

Å dra på sledetur når gradestokken viser ned mot 25 minusgrader og se fantastisk nordlys over seg samme kveld er helt magisk!

Astrid Hardal
Malangen folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen