Hva vil du bruke året ditt på?

Fordyp deg i noe du brenner for, eller prøv noe nytt, på verdens frieste skoler.

Tidligere elever

Sandra Sabordo Jensen

Et år hvor jeg fikk vokse, puste og lære i mitt eget tempo. Jeg fikk tid og rom til å reflektere og bearbeide forskjellige ting. Og da kunne jeg blomstre i full fart, rolig fart og i ulike retninger. Jeg blomstret som bare det, og gjør det fortsatt.

Sandra Sabordo Jensen
Sund folkehøgskole
Kash King

Danvikåret er det året som har betydd mest for min karriere, jeg kunne ingenting da jeg startet og kun 1 år etter får jeg jobb som programleder på tv, og hovedrolle på Det Norske Teateret.

Kash King
Danvik Folkehøgskole
Mina Vaaden

Jeg anbefaler Elverum Folkehøgskule fordi jeg har aldri kjent på en slik følelse av tilhørighet, som det jeg gjør her. Følelsen av å bli sett er veldig ofte til stede.

Mina Vaaden
Elverum folkehøgskule
David Alexander Håpnes Leithe

«Året på ledertrening ga meg utrolig mye. Jeg fikk drive med musikk, multimedia og henge med masse fine mennesker hver eneste dag 24/7. Det mest verdifulle jeg tok med meg fra dette året var erfaringen å være et forbilde for mange unge i SoulChildren

David Alexander Håpnes Leithe
Musikkfolkehøgskolen Viken
Lotta Amalie Vittersø

Det beste med et år på Ålesund Folkehøgskole er alle turene vi får oppleve sammen, og den fantastiske naturen som er rundt skolen.

Lotta Amalie Vittersø
Ålesund Folkehøgskole
Darrien Sira, Johnstown, New York

Å dream come true! Its a place to develop your creativity and your social skills, while in an enviroiment that incourages creative and personal growth. All this in an atmosphere that makes you feel safe and welcome, no matter who or what you are.

Darrien Sira, Johnstown, New York
Harstad Folkehøgskole

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen