Eventyrlig Idrett, haust 2024

Søk på linja

Du skal få trene variert og prøve ut mange idrettar, og du skal på eventyrlege opplevingar i storslått vestlandsnatur.

Vi starter normalt opp med fotball og beachvolleyball. I desember skal skulen delta på Nordvestcup i fotball som er ei turnering for folkehøgskular. I gymsalen skal vi spele forskjellige ballidrettar og i treningsstudio trener vi minst èin gong i veka. Vårt nye treningsstudio på skulen kan du bruke så ofte du vil på fritida heile året.

Normalt køyrer vi eit våttkurs i elvekajakk på hausten. Vi skal rafte ned Jølstraelva og kjempe med naturkreftene. Å gå Via Ferrata er ei stor naturoppleving. Dette er ei klatrerute som er mulig for dei aller fleste å gjennomføre. Her får du testa høgdeskrekken din og pressa litt grenser. Men følelsen av å stå på toppen av Hoven etter gjennomført tur er det lite som slår.

I løpet av hausten skal du også på surfekurs i Hoddevika som er omkransa av vill og vakker natur. Du får kyndig innføring i grunnleggande teknikk av ein instruktør.

På linjeveka i oktober reiser vi til Geilo for å teste ut stisykling.

Du vil få vere med på fjellturar med utsikt som gir fred i sjela. Du skal få lære å lage bål og lære å lage mat ute i naturen. I tillegg skal vi sanke inn litt mat og plukke litt bær og sopp.

Du treng ingen forkunnskapar eller spesielle fysiske fortrinn. Du er lysten på å dyrke fellesskap og vennskap med andre gjennom variert idrett, eventyrlege opplevingar både i kvardagen og på reise.

Dette vil du lære

• Surfing
  • Klatring
  • Rafting
  • Fotball
  • Basketball
  • Sirkeltrening
  • Volleyball
  • Orientering
  • Spinning
  • Badminton
  • Frisbeegolf
  • Langrenn
  • Topptur
  • Beachvolleyball
  • Landhockey
  • Styrketrening
  • Sykling

Våre forventninger til deg

Du er open for mange forskjellege aktivitetar og idrettar. Du likar å trene og vere aktiv. Vi kjem til å overnatte ute i telt så det må du vere villig til å gjere. Du tek deg sjølv ikkje alt for høgtideleg, men er nysgjerrig på det meste. Du er eventyrlysten og positiv, og ser verdien av fellesskap.

Svenn Ove Gjøringsbø

Lærar Eventyrleg Idrett

Fra kr 59 600,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 59 600,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 59 600,-
(11 920,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Dette utstyret får du låne av skolen

• Gymsal
  • Treningsstudio med vektrom
  • Spinningssal
  • Hafstadparken med to fotballbaner, to tennisbaner, beachvolleyballbaner og sykkelløype
  • Ikkje minst naturen på Vestlandet

Dette utstyret må du stille med selv

• Sykkel
  • Sovepose
  • Liggeunderlag
  • Joggesko
  • Tursko
  • Treningskle
  • Kopp
  • Matboks
  • Fiskestang
  • Skiutstyr
  • Godt humør

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Frå bloggen

- Anbefaler virkelig et halvt år på folkehøgskole om du ikke vet hva du skal etter jul

Da andre planer gikk i vasken søkte Theodor halvtårskurs på folkehøgskole. – En gull mulighet om du har valgt feil eller ikke helt vet hva ...

Les meir på bloggen ▷

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar denne