Muskallinja - scena er di! Du får proff undervisning i song, teater og dans, Du får sette opp forestillingar på små og store scener. Studitur til London og New York. Lærar med internasjonal erfaring.

Du tenker at du står på scena saman med mange andre, musikken løfter rommet, du syng, dansar og mottar applaus frå publikum! Eller kanskje du sat som publikummar med gåsehud og tenkte «det der vil eg også vere en del av!»

Musikal Teater på Sunnfjord Folkehøgskule har som mål å gje deg muligheit til å utvikle deg i eit profesjonelt miljø. Målet er å bygge opp eit godt grunnlag og førebu deg til vidare utdanning innan teater og musikal-teater. Halvårskurs vil naturleg nok ikkje gje same utbytte som heilårslinja, men du vil kunne få verdfulle opplevingar og erfaringar å ta med deg vidare.

Du få vere med å sette opp ein fullskala musikal for stort publikum. Dette skjer saman med linja Dans Idrett og alle dei andre elevane på skulen.

Sunnfjord Folkehøgskole baserer si teaterundervisning på Meisner Technique, ein kjend amerikansk metode for skodespelarutdanning. Tidlegare erfaring med teater er ikkje viktig. Innsats, ønskje om å jobbe seriøst og utfordre deg sjølv er det viktigaste!

Vi vil jobbe med klassiske og moderne tekstar frå heile verda. I tillegg til rein teaterundervisning vil du vere innom vokal teknikk, tekstframføring, scenekamp, fysisk teater og korleis du skal klare deg og utvikle deg i denne bransjen. Du vil få erfaring med å jobbe på tradisjonelle scener og spesifikke lokasjonar ute i naturen eller i bymiljøet.

På musikal-linja lærer du song, dans og teater, og du får tid til å fokusere på teknikk og formidling.

Linja er for deg som har lyst til å stå på scena og lære song, dans og skodespel. Du har kanskje gått i kor eller på kulturskule, i amatørteater eller revy? Eller blei det kun speilet på baderommet?

Dette vil du lære

• Skodespel
  • Dans
  • Regi
  • Sangteknikk
  • Erfaring som utøvande skodespelar i ulike sjangrar
  • Å uttrykke deg på ein god og kreativ måte
  • Forme en god CV, vite kva gode headshots er og lage ein kreativ showreel. Dette vil hjelpe deg videre og gi deg ein fordel og eit godt grunnlag for videre utdanning.

Våre forventninger til deg

Du er nysgjerrig på å lære meir om utøvande sceneuttrykk, trene deg opp fysisk via dans og sceneaktivitetar, du synes det er gøy å spele på ei scene saman med andre. Du treng ikkje masse erfaring, men du treng ei positiv og støttande innstilling som kan gjere andre glad. Ikkje minst: Ikkje ta seg sjølv så veldig høgtideleg!

Obligatorisk: Ja

Pris: Inkludert i linjepris

Studieturen går til New York - verdens mest spennande by, og teateret sin hovedstad. Der du vil få oppleve Broadway-shows og workshops med kjente skodespelarar, guida av linjelærar Jeff som har budd og jobba som regissør i New York. Jeff velger dei beste teaterstykkene i verda til deg.

I tillegg til fagleg innhold vil du oppleve det beste innan mat, kultur og idrett som New York har å by på. Vi skal på kamp, konsert, tur rundt Central Park, besøke den kjende Friheitsgudinna, Chinatown, og The Empire State Building. Det blir tid til både shopping på 5th Avenue og jazz i Greenwich Village.

Jeff Pedersen

lærar Musikal Teater

Jeff er ein erfaren skodespelar og regissør. Han er frå USA, men har budd i Norge i mange år og snakkar godt norsk. Før det var han 14 år i London. Jeff har eit stort kontaktnett og har arbeidd med skodespelarar som Tom Hanks, Kevin Spacey og Meg Ryan. Han har også undervist i drama på Bårdar Akademiet i Oslo. Jeff har lang erfaring frå arbeid med film, tv, teater og dataspel. Les meir om Jeff her

Epost: jeff@sunnfjord.fhs.no

Fra kr 85 600,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Studietur: New York
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 85 600,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 85 600,-
(17 120,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Dette utstyret må du stille med selv

Ulike dansesko.

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Frå bloggen

Her er de nye folkehøgskolelinjene

Les hvilke helt nye linjer du kan søke på skoleåret 2024/2025.

Les meir på bloggen ▷

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar denne