Friluftsliv Camp Vestland, vår 2025

Søk på linja

Ynskjer du eit år med fine naturopplevingar og minner for livet? Då er Sunnfjord Folkehøgskule plassen for deg!

Sunnfjord byr på både fjord og fjell, som betyr eit breitt spekter av friluftslivsaktivitetar. Du vil få prøve klatring, randoneeski, kiting, stisykling, fjelltur, telt- og hyttetur, kajakk, surfing og mykje meir. Det beste er at dette er for alle. Om du er ny eller erfaren innan friluftsliv skal vi få mange gode opplevingar samen.

Her får du meir enn 5-stjernes overnatting under åpen himmel med mykje bålkos, mogelegheit for å sjå fløyelsmjukt nordlys og spektakuler vestlandsnatur.

Linjen kjem med følgjande goodiebag:

- brattkort

- våtkort ( havkajakk)

- førstehjelpskurs

- skredlære

- opplæring i kart og kompass

- lederferdigheter

På Friluftsliv Camp Vestland skal vi lære å planlegge trygge turar i ulike naturtypar, og gjere oss gode erfaringar på tur. Du får mogelegheit til å påverke korleis vi skal utforske Sunnfjord.

I vårt lokalområdet reiser vi blant anna til Vetvika, vårt lokale fjell-eldorado på Jølster både sommar og vinter, Europas høgeste sjøklippe (Hornelen), Via Ferrata i Loen, Værlandet, Bladet i Molladalen, Jostedalsbreen, Gaularfjellet på turski og randoneeski og Vettisfossen som er Nord-Europas høgste fossefall.

Aktivitetar vårsemester:

Du bør like å vere i aktivitet og ha interesse for å vere på tur, men det er ingen krav til spesielle ferdigheiter. Alle får opplæring på i alle aktivitetar uansett nivå.

Dette vil du lære

• Linjen kommer med følgende goodiebag:

- Brattkort

- Våttkort

- Førstehjelpskurs

- Skredlære

- opplæring i kart og kompass

- Lederferdigheter

- Skiferdesel

Våre forventninger til deg

Vi forventar at du likar å vere ute, og er nyskjerrig på både naturen og friluftslivet. Det er også viktig at du er open for nye opplevingar saman med andre.

Obligatorisk: Ja

Pris: Inkludert i linjepris

Varighet: 10 dagar

Måltider pr dag inkludert: 3

Linjeturen til Friluftsliv Camp Vestland blir til Svalbard. Skulen har tilsette som har både utdanning og lang arbeiderfaring frå Svalbard. Dette gjer til at vi har ein unik mogeleg til å oppleve den fantastiske naturen og alt det Svalbard kan tilby.

På Svalbard får du blant anna oppleve:

Hundesledetur

Snøskutertur til Barentsbug/Austkysten

Tur til Gruve 3 - museet

Alpinkøyring

Randonètur/topptur m/guide

Isgrottetur m/guide

Svalbard museum

Sondre Andre Ødegaard Torve

Lærar Friluftsliv Camp Vestland

Fra kr 79 800,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Studietur: Svalbard
    • Mat (3 måltider per dag)
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 79 800,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 79 800,-
(15 960,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Dette utstyret får du låne av skolen

Telt

Dette utstyret må du stille med selv

• Toppturski
  • Skistøvler
  • Skifeller
  • Skredsøker
  • Søkestang (Kan lånes)
  • Spade (Kan lånes)
  • Skihjelm
  • Topptursekk (25-45 liter)
  • Tursekk (65-100 liter)
  • Sovepose (Komfort -10)
  • Liggeunderlag (Kan lånast)
  • Klatresele (Kan lånast)

Lurt å ha, men ikke obligatorisk:

• Klatresko
  • Klatresele
  • Stormkjøkken
  • Sykkel
  • Sykkelhjem (Gjerne fullface)
  • Knebeskyttere
  • Våtdrakt

Det som ikkje står her, kan du rekne med at skulen har eller du treng det ikkje.

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Dette seier tidlegare elevar

Camilla Lauvås

Vi gjer veldig mykje ulike ting, alt ifrå kano ned elver til toppturar og klatring både inne og ute. Vi har også surfa i Hoddevika og gått Via Ferrata i Loen. Vi opplever mykje ilag, og det skaper eit sterkt band mellom oss.

Camilla Lauvås
Peder Broch-Due

Jeg har fått naturopplevelser og utfordringer, og blitt gode venner med de jeg delte dem med. Dette har medført flere minneverdige og tidvis fysisk utfordrende opplevelser funnet sted. Disse har knyttet oss i klassen tett sammen.

Peder Broch-Due
Matilde Roland

Tiden min på Sunnfjord var virkelig en investering for livet. På linja har du en lærer som har usedvanlig mye livserfaring for alderen, og som har ekstremt mye kunnskap om friluftsliv, skred og ski. Og det er rett og slett et privilegium!

Frå bloggen

- Anbefaler virkelig et halvt år på folkehøgskole om du ikke vet hva du skal etter jul

Da andre planer gikk i vasken søkte Theodor halvtårskurs på folkehøgskole. – En gull mulighet om du har valgt feil eller ikke helt vet hva ...

Les meir på bloggen ▷

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar denne

Musikk (vår-25)

Kontakt skulen