Har du lyst til å oppleve gleda ved å flyte nedover fjellsidene på fantastiske flytstie? Bølgesurfe på Stadt? Klatre til topps på klipper langs Sognefjorden, eller sykle på smale stiar frå fjelltoppar

I Sogndal byr hausten på eit hav av moglegheiter for spennande aktivitetar. Me skal klatre både utandørs på klippene på Kvam og inne på eit av dei flottaste klatreanlegga i landet. Me har høve til å prøve oss på Via Ferreta i Hemsedal eller Loen, og me skal til Stadt for å surfe på bølgene i legendariske Hoddevika. Og ikkje minst skal me nyte noko av den beste stisyklinga du finn i Noreg.

Gjennom både grunnleggande og vidaregåande teknikkurs vil du får ferdigheiter til å sykle med fart og kontroll i variert terreng. Du vil også bli kursa i bygging av stiar, og derigjennom få høve til å bli ein del av sykkelmiljøet i Sogndal. Skulen har eigen sykkelverksted der du får lære grunnleggjande vedlikehald av sykkelen. Verkstaden står open og er ein populær møteplass for sykkelmiljøet ved skulen.

Du trenger ikkje å vere ekspert på sykkel: linja passar for folk på alle nivå - også nybegynnar.

Dette er linjen som passer for alle, både nybegynnere og erfaren som har lyst på et flott år med sykling i fantastisk vestlandsnatur.

Dette vil du lære

• Grunnleggande teknikkurs stisykling
  • Videregående teknikkurs stisykling
  • Stibyggerkkurs
  • klatring
  • Introkurs surfing
  • Studietur til Europa

Våre forventninger til deg

• Interessert i sykkel
  • Nysgjerrig
  • Ha eit ynskje om å vere aktiv og sosial

Obligatorisk: Ja

Pris: Inkludert i linjepris

Varighet: ca 12 dager

Måltider pr dag inkludert: 3

På studieturen på hausten er det stisykling og surfing som tel. Men turen er mykje meir enn berre sykling.

Vi reiser til Danmark, der me får oppleve flytsykling på bygde stiar. Det blir surfing på vest-kysten på legendariske “Cold Hawai”.

Fjærland, fjord, fjell og bre :)

Obligatorisk: Ja

Pris: Inkludert i linjepris

Varighet: 3 dager

Måltider pr dag inkludert: 4

Eit par uker etter skulestart dreg vi alle saman til Fjærland på ein tredagars tur. Dette gjere vi for å bli betre kjent med kvarandre, og for å oppleve eit av Noregs vakraste fjellområde. Vi tek dagsturar og deltek i bli-kjende aktivitetar. På kvelden blir vi samla rundt bålet til ein betre middag, og tek oss tid til å småprate, synge, eller berre slappe av etter ein dag med frisk luft og flotte opplevingar. Etter 3 dagar saman har vi allereie masse fellesopplevingar, og skaper eit godt grunnlag for å bli meire kjend med gode venner.

Martin Buch Larsen

Linjelærar

Martin er den "dorske" bonden vår, meir tradisjonell enn nordmenn sjølv. Mellom sykling og ski går det i sau, økologisk gardsdrift og ullgensarar. Engasjement har denne karen i bøtter og spann av, han vik ikkje unna for å brøle for klima, sjå løysingar der andre sit fast og går alltid i eit forrykande tempo. Men han spelar gjerne gitar om du syng til, iført "martingensaren" alle vil ha.

Epost: martin@sogndal.fhs.no
Instagram: @martinbuchlarsen

Fra kr 74 700,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen
  • Studietur: Danmark med sykkel og surfing
    • Mat (3 måltider per dag)
Minimumspris for linja 74 700,-

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 74 700,-
(14 940,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Dette utstyret må du stille med selv

Dette trenger du av utstyr når du kommer til skolen:

• Stisykkel - Hardtail eller fulldempet. Ikkje elektrisk terrengsykkel
  • Sykkelhjelm.
  • Knebeskytter
  • Ekstra sykkelslange
  • Multitool til sykkel
  • Girøre som passar sykkelen din
  • Ryggsekk
  • Sovepose
  • Kler til og vera i aktivitet ute og inne
  • Ullundertøy
  • Lue og vottar/hanskar

Me tilrettelegger for deg så godt me kan og gjør justeringer i samråd med deg.Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpasninger, eller lurer på om me kan tilrettelegge for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Frå bloggen

Byungdom strømmer til bygda for å gå på folkehøgskole

Storslått natur, fjell og fjord lokker. Det samme gjør lysten til å oppleve livet på bygda. Stadig flere byungdom flytter til mindre steder for å ...

Les meir på bloggen ▷

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar denne

Arktisk friluftsliv - høst 2024

Svalbard folkehøgskole