Rekordmange forslag til nye folkehøgskolelinjer

Nå har det kommet inn mer enn 400 forslag i konkurransen «Min drømmelinje». Hvilke forslag vil du stemme på?

Folkehøgskolene har dratt i gang konkurransen «Min drømmelinje» for få inn forslag til nye folkehøgskolelinjer. Nå strømmer bidragene inn!

American Football, Harry Potter, Krypto for hele kongeriket, En grønnere verden og Norrøn Mytologi er noen av de kreative forslagene som har kommet inn.

Se alle forslagene og stem på din favoritt her

Slik deltar du i konkurransen

Bli med du også! Fortell oss hva DU drømmer om å bruke et år på å lære mer om – og la drømmelinjen din få en sjanse til å bli virkelig på en folkehøgskole på ordentlig. Vi vil vite hva du brenner for!

Bli med i konkurransen på Min drømmelinje. Legg inn drømmelinjen din og del forslaget ditt for å få folk til å stemme på linjen din for å øke vinnersjansene dine

Foreslå nye linjer eller stem på din favoritt her

Vinn en Mac

Fine premier er det også – tre heldige vinnere får en Mac til en verdi av 15.000 kr.

Konkurransen er åpen for alle og du kan sende inn så mange forslag du vil. En jury vil kåre tre vinnere blant de 10 forslagene som har fått flest stemmer.

Frist for å legge inn forslag til nye linjer er 14. mai.

Konkurranseregler

• Alle som vil kan delta i konkurransen
  • Du kan sende inn så mange forslag du vil
  • Du kan stemme på så mange forslag du vil
  • Du kan stemme på hvert forslag en gang

Bli med i dag!

Bli med på konkurransen Min drømmelinje og vinne en Mac.

Stem på din favoritt eller foreslå nye linjer!