Nå kan du bestille neste års katalog!

Katalogen for skoleåret 2017-18 kommer i midten av november, men du kan bestille den allerede nå.

katalog-2016-forside

Neste års folkehøgskolekatalog er nesten klar. Bestill den nå!

I folkehøgskolekatalogen finner du oversikt over alle linjer på alle folkehøgskolene. I tillegg har folkehøgskolene en side til å beskrive seg selv.

Når du bestiller folkehøgskolekatalogen så kan du også bestille folkehøgskolenes egne brosjyrer.

550 linjer på 78 folkehøgskoler

Det er svært mange ulike linjer å velge mellom på de 78 norske folkehøgskolene. Med 550 linjer så er det noe for enhver smak.

Linjene er delt inn i følgende hovedkategorier:

Det er flere nye linjer i forhold til i år, for eksempel Deadliest Catch, Toppidrett is, Frivillig arbeid og mental styrke, Peacemaker, Hot arctic – geopolitikk i nord og Nettserie.

sund6

Med 550 linjer så er det noe for enhver smak

Bestill folkehøgskolekatalogen 2017-18.

Ønsker du å lese folkehøgskolekatalogen allerede nå?

Folkehøgskolekatalogen 2017-18 er i trykken, men du kan lese den elektroniske versjonen allerede nå. Klikk her for å få opp neste års folkehøgskolekatalog.

Folkehøgskolene tar først opp elever fra 15. november men det er mulig å søke fra 15. oktober Det lønner seg å søke tidlig!