Lag din egen drømmelinje!

Hva brenner du for? Hva har du lyst til å bruke et år på folkehøgskoleskole for å lære mer om? Skap din egen drømmelinje nå!

Bli med i konkurransen Min drømmelinje. Fortell oss hvilken folkehøgskolelinje du drømmer om – og gi den en sjanse til å bli virkelig.

Fortell oss hva du drømmer om å lære mer om, nå kan drømmelinjen din bli virkelig på en av de 84 folkehøgskolene i Norge.

• Fortell oss hva du vil lære mer om. Instapoesi, bitcoins, økomote eller kanskje aliens?
  • Få folk til å stemme på forslaget ditt for å øke vinnersjansene dine

Vi vil vite hva du brenner for!

Foreslå nye linjer eller stem på din favoritt her

Vinn en Mac

Fine premier er det også – tre heldige vinnere får en Mac til en verdi av 15.000 kr.

Konkurransen er åpen for alle og du kan sende inn så mange forslag du vil. En jury vil kåre tre vinnere blant de 10 forslagene som har fått flest stemmer.

Frist for å legge inn forslag til nye linjer er 14. mai.

Se hvilke linjer det ble noe av sist

Det er nå andre gangen Folkehøgskolene arrangerer denne konkurransen. Sist gang kom det inn veldig mange gode og nyskapende ideer til nye linjer. Cosplay, viking og e-sport ble startet opp som et resultat av forrige runde.

Konkurranseregler

• Alle som vil kan delta i konkurransen
  • Du kan sende inn så mange forslag du vil
  • Du kan stemme på så mange forslag du vil
  • Du kan stemme på hvert forslag en gang

Bli med i dag!

Bli med på konkurransen Min drømmelinje og få mulighet til å vinne fine premier.

Stem på din favoritt eller foreslå nye linjer!